دومین مجمع گروه ریاضی منطقه 4
مقدم دبیران ریاضی گلباران باد.
فعاليت هاي گروه رياضي در سال تحصيلي 93-92 كه مربوط به همكاران منطقه مي باشد.
رديف |
فعاليت |
آخرين مهلت ارسال |
1 |
تدریس کامل فصل هفتم از کتاب ریاضی(1) در قالب تولید محتوای الکترونیکی و تولید بسته آموزشی ( تولید نرم افزار آموزشی power point ” نباشد"- طراحی سوال امتحانی با پاسخ نامه) |
10 دي |
2 |
غنی سازی فصل نامه دبیر خانه(ارسال مقاله) |
15 آذر |
3 |
شرکت در مسابقه طراحی سوال استاندارد پایانی"خرداد ماه" از کتاب ریاضی 2 (رشته ریاضی وتجربی )همراه با پاسخ نامه وانتخاب سوال برگزيده در راستای پروژه ی میزان توجه به رویکرد های جدید |
1 بهمن |
4 |
تهیه مجموعه سوال های تستی استاندارد از درس جبر و احتمال و ریاضیات گسسته برای آمادگی دانش آموزان درکنکور در قالب فرم طراحی سوال |
1 بهمن |
5 |
مشارکت فعال درکلینیک مجازی پرسش و پاسخ ریاضی ( حتما منطقه 4 معرفي گردد) |
تا پايان فروردين |
همكاران محترم كارهاي ارائه شده بايد به صورت تایپ شده در WORD 2007 به همراه سندpdf ارائه گردد.
4th Annual International Conference Education & E-Learning
چهارمين كنفرانس سالانه آموزش و پرورش و آموزش الكترونيكي
25 و 26 آگوست 2014 – بانكوك تايلند
آدرس وب سايت كنفرانس : http://www.e-learningedu.org/
آخرين فرصت براي ارسال چكيده مقاله 21 فوريه 2014
يكي از محورهاي كنفرانس آموزش رياضيات مي باشد.
علاوه بر آموزش رياضیات برخي ديگر از محورهاي كنفرانس عبارتند از:
• آموزش و پرورش بزرگسالان
• یادگیری
• ابزار نوشتن
• چارچوب معماری آموزش الکترونیکی
• آموزش و پرورش و کسب و کار
• یادگیری مشارکتی
• توسعه دروس
• برنامه درسی، تحقیق و توسعه
• استراتژی آموزش الکترونیکی در حال توسعه و سازمانی
• کتابخانه های دیجیتال برای آموزش الکترونیکی
• آموزش از راه دور
• سنجش و اندازه گيري
• روانشناسی آموزشی
• تکنولوژی آموزشی
• بررسی آموزش الکترونیکی
• ابزارهای آموزش الکترونیکی و سیستم
2014 Global Conference on Teaching and Learning with Technology (CTLT2014)
كنفرانس جهاني ياددهي ويادگيري با تكنولوژي
16و17 سپتامبر 2014 – سنگاپور
آدرس وب سايت كنفرانس : http://academy.edu.sg/ctlt/
آخرين فرصت براي ارسال چكيده مقاله 5مي 2014
يكي از محورهاي كنفرانس آموزش رياضيات مي باشد.
علاوه بر آموزش رياضیات برخي ديگر از محورهاي كنفرانس عبارتند از:
• روش ها و رویه ها برای کلاس درسی جهانی
• سیاست و آموزش و پرورش
• مدیریت کیفیت و ارزیابی در آموزش الکترونیکی
• مسائل اجتماعی و فرهنگی
• آموزش و پرورش اجتماعی
• آموزش و پرورش ویژه
• آموزش ارتباطات اخلاقی بین فرهنگی
• وابستگی متقابل بین آموزش و پرورش و توسعه
رديف |
عنوان برنامه |
سخنران |
زمان | |
1 |
طراحي سوال مفهومي در حوزه رياضيات |
خانم شاهداني |
10:30- 9 | |
2 |
پذيرايي |
|
10:45-10:30 | |
3 |
فعاليت هاي جاري گروه رياضي |
خانم آتشاني |
11-10:45 | |
4 |
فراشناخت: راهكار ايجاد باور رياضيات |
خانم صبوري |
11:15-11 | |
5 |
نشست علمي كتب رياضي |
رياضيات1 - مدير نشست: خانم پورايمان ( چهارده معصوم(ع) و صديقه رودباري) |
12-11:15 | |
رياضيات2 – مدير نشست : خانم حيدري (خواجه عبدالله انصاري و ولايت) | ||||
جبرو احتمال – مدير نشست: خانم اردستاني (ايران و امام محمد باقر(ع)) | ||||
حسابان – مدير نشست: خانم صبوري (هدف) | ||||
كتب پيش دانشگاهي – مدير نشست : خانم مهدوي (امام محمد باقر(ع)) |
براي كشف اقيانوس هاي جديد بايد شهامت ترك ساحل آرام خود را داشته باشيد. اين جهان جهان تغيير است نه تقدير.
گروه رياضي منطقه 4
بسمه تعالي
ليست اسامي مدارسي كه در ارزيابي فصل هفتم كتاب رياضي 1 همكاري داشته اند.گروه آموزشی ریاضی قدردان زحمت این مدارس می باشد.
1. مهر
2. ايران
3. غير انتفاعي نداي زينب(س)
4. امام محمد باقر(ع)
5. مهر ريحانه
6. ابوذر غفاري
7. فرهيختگان
8. آلاء
9. نداي سيدالشهداء(ع)
10. سراي دانش
11. تربيت
12. وحدت
13. مالك اشتر
14. فرهنگ آل ياسين
15. شهيد شرافت
16. تلاش
17. شهيده صديقه رودباري (سه فرم مجزا)
18. شاهد معلم
19. حضرت زهرا(س)
ارزشيابي آموزشي همواره فرآيندي مهم، وقت گير و هزينه بر در سيستم هاي آموزشي بوده است. از سوي ديگر دستيابي به نتيجه قابل اعتماد بدون استفاده از معيارهاي مناسب، امكان پذير نمي باشد. در اين مقاله با استفاده از معيارهاي منطق فازي، سيستمي جهت ارزشيابي نحوه آموزش مدرسان پيشنهاد شده است. منطق فازي از روش هاي نوين استنتاج محسوب مي شود و در تركيب با رايانه به عنوان ابزاري قدرتمند در كاربردهاي مختلف استفاده مي شود. مراحل اين تحقيق بدين صورت است كه ابتدا با آمارگيري از استادان با تجربه و مسلط به دانش و فن آوري هاي نوين آموزشي، داده هاي مورد نياز جمع آوري گرديده است. سپس به عنوان مطالعه موردي، شيوه هاي موثر در آموزش رياضيات مقطع كارشناسي با استفاده از روش هاي نوين و ايده هاي منطق فازي مورد تحليل و مطالعه قرار گرفته است. در نهايت، با استفاده از تحقيقات انجام شده، يک سيستم فازي جهت ارزشيابي آموزشي، طراحي و با نرم افزار MATLAB پياده سازي شده است. نتايج ارزيابي نشان داد كه با استفاده از اين سيستم پيشنهادي (در مطالعه موردي انجام شده)، ارزشيابي موثرتري از عملکرد آموزشي مدرسان امكان پذير است و مدرسان مي توانند با استفاده از اين سيستم، اقدام به اصلاح و افزايش بهره وري روند آموزش خود نمايند. همچنين اين تحقيق نشان داد كه با استفاده از استنتاج فازي خطاهاي ارزشيابي کاهش يافته و از حالت مطلق گراي منطق کلاسيک عاري گرديده است